Music

wtorek, 17 marca 2015

PRZERWA Z BLOGIEM

 NIE WIEM ILE MNIE NIE BĘDZIE.

Po pierwsze: Jestem trochę chora i muszę leżeć w łóżku...
Po drugie: Muszę się zająć nauką. Mam teraz wiele konkursów i egzaminów itd...
Po trzecie: Zawsze trzeba robić przerwy! Uświadamiam sobie to tak: Codzienne siedzenie, brak przerw przed komputerem i granie ciągle w to samo - UZALEŻNIENIE...


Mam nadzieję, że to zrozumiecie. 


Gdy wrócę, będę miała KONKURS. Wyjaśnię wam wszystko w przyszłym poście.
Nie będzie to taki "super" konkurs, ale może się spodoba ☺.

______________________________________________________
Linki
_____

SSO - tutaj 

Mój YouTube - tutaj

Polecane kanały ;





> Pozdrawiam, Julia Birchland.


P.S Jeżeli ciekawi cię, czy będę wchodziła na Star Stable... Raz na dwa tygodnie. Mniej więcej tak.


>ENJOY! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz